<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />
تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 14:16 | نویسنده : mamad

رئال مادرید 4 - 2 ویارئال؛ قو های سپید به قله رسیدند...

 

رئال مادرید در غیاب کریستیانو رونالدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم پنجم جدولی ویارئال است که در پایان با گلزنی هر 3 عنصر هجومی خود بازی را با نتیجه 4 - 2 از آن خود کرد.

ترکیب رئال مادرید: لوپز، مارسلو (کوئنترائو (آربلوا))، په په، راموس، کارواخال، مودریچ، ایارامندی، دی ماریا (آلونسو)، خسه، بیل، بنزما

 

ترکیب ویارئال: آسنخو، موساچیو، دورادو، ماریو، ژوامه کوستا، برونو، ادو راموس (تریگروس)، آکوئینو، گومز (رومن)، جیووانی، جاناتان پریرا (پربت)

 

مادریدی ها خیلی زود و در دقیقه 7 به گل رسیدند؛ مدافع ویارئال پشت محوطه اشتباه کرد و بیل پس از گرفتن توپ در شرایط تک به تک با ضربه ای چیپ آسنخو را مغلوب کرد.

در دقیقه 17 مارسلو در صحنه ای با بازیکن ویارئال برخورد داشت و از ناحیه کمر احساس ناراحتی کرده و جای خود را به فابیو کوئنترائو داد.

 

در دقیقه 25 گل دوم رئالی ها هم از راه رسید؛ حرکت خوب بیل از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه بنزما و بعد از برخورد به سینه آسنخو به درون دروازه راه پیدا کرد.

بعد از این گل بازی آرام تر شد و مادریدی ها میل کمتری به هجوم نشان می دادند، تا اینکه در دقیقه 43 دروازه خود را باز شده دیدند؛ پرسینگ خوب بازیکنان ویارئال باعث شد تا ماریو گاسپار، مدافع پیش تاخته زیر دریایی ها توپ را بگیرد و با شوتی سرکش آن را به گوشه دروازه لوپز روانه کند!

در دقیقه 45 هم شوت دیدنی دی ماریا از پشت محوطه با روی پای چپ با واکنش خوب آسنخو راهی کرنر شد.

 

نیمه دوم؛

 

با شروع نیمه دوم، فابیو کوئنترائو که در نیمه اول به میدان آمده بود، جای خود را به آربلوا داد!

 

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی بیل، کارواخال را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این مدافع پیش تاخته ترجیح داد خودش ضربه را از زاویه ای بسته بزند که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 64 خسه باز هم گلزنی کرد؛ پاسکاری خوب بازیکنان مادرید و پاس در عمق دی ماریا با بغل پای نرم خسه به گل سوم این تیم تبدیل شد.

در دقیقه 68 ژابی آلونسو جایگزین آنخل دی ماریا شد.

 

دقیقه 69 جیووانی دوس سانتوس ضربه ایستگاهی که پشت محوطه نصیب تیمش شده بود را با ضربه ای دیدنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد و باز هم به بازی برگشتند.

 

در دقیقه 76 بالاخر رئال مادرید خیال خود را راحت کرد؛ حرکت خسه از سمت چپ و پاس عرضی او برای بنزما، با ضربه دقیق و زمینی این مهاجم به گوشه دروازه آسنخو رفت.

 

بعد از این گل رئالی ها با درخشش مودریچ در میانه میدان و بازی خستگی ناپذیر خسه در سمت پ کاملاً بازی را کنترل کردند و در نهایت 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست آوردند و موقتاً به رده اول صعود کردند.

 


http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1391902601461.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: